空舞戦姫堕落録 フィオナ In Danger

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All characters are consensual to participate in Studio Camera photo shoting.

Story is completely Virtual, not related to anything or any organization in Reality.

This work is for entertain Only. R-18 for adult.

スタジオカメラの写真撮影には全キャラクターが参加することで合意した。

物語は完全に仮想的であり、現実のあらゆるものや組織とは関係がない。

この仕事は娯楽にしかならない。R-18は大人向けです。




HS 2 Discord共有にはいくつかの触手モジュールがあり、

ポーズをとるためのIKシステムがある。しかし、いずれもカーブの滑らかな結果が得られず、彼らはポーズをとるのに多くの時間が必要だ。私は必要なすべての触手を再構築し、SketchfabとturboSquild.comからビジネス無料の3 Dモデル触手をつかみ、リンクして組み立て、自分で触手モデルを作成しました。

多くの技術テストを経て、これはあなたが私の作品で見た最終的な結果です

各触手は滑らかな曲線で、あまりポーズをとる時間は必要ありません。

3 Dシーンで触手の先端をドラッグしてキャラクタの周りをツイストさせ、ポーズを記録することができます。

これは素晴らしい体験で、私はリアルタイムで触手役を演じることができます。

HS2 スタジオの構造に感謝します。これはできます。



There are some tentacle mods in HS2 Discord share,

some with IK system for posing. But all of them dont have a nice smooth curve result, and they need a lot of time Posing.

I rebuild all the tentacles I need, and grap free Commercial 3D model tentacle from Sketchfab and turboSquild.com , link and rig them , created the tentacle mod by myself.

After many technique test, here is the final result you see in my work

Every tentacle is smooth curve, and dont need too much time posing,

I can drag the tip of the tentacle in 3D scene, warp them around the Character , then record the pose.

It's such a great experience that I can play the tentacle with character in realtime render. THanks to HS2 studio structure this could be done.



HS2 Discord共享中有一些触手模组,

有些带有IK系统用于摆姿势。但它们都没有很好的平滑曲线结果,而且

他们需要很多时间摆姿势。我重建了所有我需要的触手,并从Sketchfab和turboSquild.com上抓取了免费的商业3D模型触手,链接并绑定了它们,自己创建了触手模型MOD。

经过多次技术测试,才能是你在我的作品中看到的最终结果

每个触手都是平滑的曲线,不需要太多的时间摆姿势,

我可以在3D场景中拖动触手的尖端,使其围绕角色扭曲,然后记录姿势。

这是一次很棒的体验,我可以实时控制触手的形状。 感谢HS2工作室的结构,这是可以做到的。


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